sâmbătă, 11 februarie 2017

Covoras


Zana Verde Fluturas ne invita si in aceasta luna la creativitate! De data asta ne provoaca sa tesem un covoras respectand desigur principiul 3R si 1O (Reciclam, Reducem si Refolosim in mod Original)
In afara concursului particip si eu cu primul meu covoras care nu este tesut ci este crosetat din fasii de materiale. Haine pe care nu le mai utilizam le-am taiat si transformat in fasii numai bune de crosetat. Bineanteles ca intentionez sa mai confectionez si alte tipuri de covorase, tesute, impletite, rasucite etc... cred ca mi-am descoperit o noua pasiune ;)


Puteti inscrie  creatiile voastre pana pe 25 februarie. Mult succes, imaginatie si spor la creatie!!! :9
Mai multe detalii pe linkul de mai jos:
http://www.provocariverzi.ro/2017/02/tema-52-covorasul-tesut.html

2 comentarii:

  1. Sunt foarte faine genul asta de covorase :D. Eu am unul bleumarin (cel mare din imaginea provocare, care a si inspirat tema) in camera ;). E usor de spalat si foarte practic.
    Imi place mult cum ar aranjat cromatic covorasul si cum a iesit :D.
    Abia astept sa vad ce vei mai lucra ;)).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acolo sunt 3 perechi de pantaloni, 2 tricouri si o bluza, toate stateau degeaba ca nu le mai purtam si-mi ocupau spatiul in sifonier. Am mai terminat unul aseara pentru baie, urmeaza sa-i fac poza.
      Imi sunt tare dragi, Selena e foarte incanta de ele, le-ar vrea pe toate pentru locul de joaca. Pentru ea voi face unul mai mare, musai sa fie si cu roz :P

      Ștergere