sâmbătă, 3 decembrie 2016

Joc handmade DACII SI ROMANII

Cine s-a nascut in anii 70-80 imposibil sa nu fi auzit de jocul istoric DACII SI ROMANII. Din pacate nu se mai gaseste in comert ci doar la colectionari iar pretul este mult prea ridicat pentru buzunarul nostru, in jur de 300-400 lei. Pentru ca am dorit ca si Selena sa se bucure de jocul copilariei mele, am incercat sa fac unul din materiale reciclabile. Am folosit o cutie mare de napolitane peste care am lipit hartia colorata, cele 2 cutiute care reprezinta puscariile sunt niste ambalaje de sirop imbracate in hartie colorata. Pionii i-am facut tot cu carton reciclat peste care am lipit desene scoase la imprimanta. Selena este extrem de incantata, nu se mai satura de joc. Cat despre noi... ei bine, noi am cam dat in mintea copiilor! :)
Sper ca in cursul anului viitor, fiecare producator de jucarii din Romania sa realizeze un  joc istoric DACII SI ROMANII la fel sau ceva asemanator!









2 comentarii:

  1. Foarte tare v-a iesit.
    Eu nu stiu jocul:P. Mi-ar placea sa flu mai multe despre el si regulile sale.
    :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim Rux, l-am facut ,, la foc automat'' se putea mult mai bine dar am fost presata de timp.
      Regulile jocului le gasesti pe urmatorul link http://jocuridincopilarie.ro/dacii-si-romanii/
      Noi insa ne jucam in mai multe feluri. Facem si un joc de intrecere, dam cu zarul si care ajunge primul cu toti pionii in cetatea celuilalt castiga jocul. Ne distram mult mai mult asa. Musai sa-l faci si tu, ai sa vezi ce fain e! In curand vom face un nou joc, care se va chema doar DACII, o interfata cu totul noua, reguli de joc deasemeni, cu totul diferite. O sa distribuim sabloanele gratis astfel incat oricine doreste sa-si creeze propriul joc handmade sa o faca fara teama ca incalca drepturile de autor! :)

      Ștergere