joi, 8 decembrie 2016

Joc handmade- DACII SI DUSMANII

 M-am gandit sa fac un nou joc handmade! Acesta se numeste DACII SI DUSMANII. Dupa cum puteti observa, lupta se da in mijlocul muntilor. Dusmanii sunt aceeasi insa de data asta sunt imbracati in alte uniforme.
Pionii nu i-am colorat pentru ca in curand voi posta si sabloanele, fiecare si le poate imprima si colora dupa cum doreste.  Puteti sa le copiati linistiti, nu am incalcat nici un drept de autor, desenele imi apartin! Eu doar m-am inspirat dupa modele. Voi posta si imaginile din care m-am inspirat, desigur. Stiu ca nu sunt foarte grozave, nu am studii de desen si nici nu am exersat prea mult la viata mea...dar pentru un joc handmade facut pentru copilasii nostri, eu zic ca sunt destul de acceptabile.
Am discutat cu un mare producator de jocuri din Romania referitor la vechiul joc istoric DACII SI ROMANII.  Se pare ca in curand vom avea din nou jocul pe piata, daca nu in forma originala, va fi unul asemanator. Pana atunci insa, mamici si tatici, puteti confectiona voi singuri jocul pentru piticii vostri. Puteti folosi materiale reciclate precum cutiile de carton si ziare, muschiul il gasiti in padure, daca vreti ca muntii  vostri sa aiba verdeata...daca nu, puteti face doar tabla de joc si pionii. Oricum veti alege sa confectionati jocul, eu va doresc mult spor si inspiratie! Si distractie placuta alaturi de piticii vostri! :)
Revin in curand cu sabloane!

















5 comentarii:

  1. De ce nu le propui sa produca un joc facut de tine ?:D Mie mi-ar placea ceva nou si interesant! Si cred ca ar fi binevenit <3!!
    A iesit super fain jocul. Sa ne spui si la ce reguli te-ai gandit :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc draga mea, daca aveam talent la partea grafica, cu siguranta ca le-as fi propus un astfel de joc, eu insa nu ma pricep decat la schite si improvizatii :P
      Desigur, revin cu reguli si sabloane!!! Puuup :))

      Ștergere
    2. Cu partea grafica se poate rezolva ;)
      Importanta e baza :D
      Daca vreodata te hotarasti da-mi un semn :* si vedem ce putem face ;)
      Pupici

      Ștergere
  2. lA MULTI ANI! Ce lucruri frumoase faci, ce frumos te-ai dezvoltat, ai devenit matura si puternica, sa nu te recunosc! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Scuze pentru raspunsul intarziat, abia acum am vazut comentariul. Multumesc pentru aprecieri, stiu ca de fapt gandesti contrariul dar din amabilitate scrii lucruri dragute. De obicei fac ce simt ca trebuie sa fac fara sa tin cont de parerea nimanui. In decembrie anul trecut, asta am simtit ca trebuie sa fac. Mie mi-a placut jocul dacii si romanii, l-am adaptat nitel. Nu cred ca am facut vreun rau. Ca nu e prea matur din partea mea....si ce daca? Nu am afirmat niciodata ca as vrea sa ma maturizez. Imi place sa fiu copil :)

      Ștergere