joi, 7 iulie 2016

Paulownia, copacul vietii


 Despre arborele paulownia am aflat la inceputul anului de la sotul meu care din intamplare a citit un articol pe net. Nu am stat prea mult pe ganduri si ne-am zis sa verificam daca ceea ce se spune este si real. Am cumparat astfel seminte de paulownia si butasi. Am avut mai multe tentative, prima a fost un esec total, a doua am reusit insa din cauza unei ,,mici'' erori am pierdut 90% din plante. A treia e de buna, sper! Am reusit sa aducem la lumina mai bine de 1000 de plante paulownia si cu ajutorul lui Dumnezeu speram sa reusim sa plantam in urmatorul an pe o suprafata de jumatate de hectar cel putin 400 de plante.
Daca este adevarat ce se spune despre paulownia, acest copac minune ar putea reprezenta solutia tuturor problemelor legate de mediu!

Mai multe despre plantutele noastre de  paulownia pe blogul http://arborelepaulownia.blogspot.ro/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu